ARYA

21 Mart 2008 033 ( Barcelona 2008 A.G.)

Sabah saatinde pür neşe kalktım  ,

Herşey yerli yerinde  rahat , mutlu

İçimde bir iyilik duygusu ..

Kuşlar orkestra kurmuş ağaçta diye ,

Kim dedi sana kalk   arya  dinle ?

Canhıraş feryatlarla ez geç ruhunu ,

Yüzeysel  yaşarken , dokun derinlere..

Kaptır kendini aryaya da ağla , ağla..

Hani ilaçlar vardır ya , su atar vücuttan ,

veya bir şey dokunur midene , içersin kusturur ,

işte aynen böyle   ,

sabahın o günlük güneşlik saatinde ,

ruhuma ilaç oldu arya , 

attım ruhumdan dokunan ne varsa

Carmen ile   ağlaya ağlaya..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.